پرسش های متداول

این فهرست شامل متداول ترین پرسش هایی است که برای ما ارسال می شوند. ممکن است پاسخ بسیاری از سوالات خود را در این قسمت بیابید.

ساعات کاری اتاق ایران و ایتالیا در طول هفته به چه صورت است؟

اتاق ایران ایتالیا از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ لغایت ۱۶ پاسخگوی تماس‌های تلفنی و مراجعات حضوری اعضا می‌باشد.

جهت ارائه مدارک ویزا می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ لغایت ۱۵ به اتاق ایران و ایتالیا مراجعه نمایید.

آیا می‌توانم وجوه را به صورت کارت به کارت واریز کنم؟

خیر، امکان واریز به کارت وجود ندارد. لطفا از سایر روش‌های توضیح داده شده استفاده نمایید.

چطور می‌توانم وجوه را واریز کنم؟

شما می‌توانید از دو روش زیر استفاده نمایید:

۱. استفاده از دستگاه کارتخوان موجود در اتاق ایران و ایتالیا

۲. واریز به حساب

شماره حساب جام ۱۸۷۷۳۹۳۲/۳۴ بانك ملت شـعبه سرافراز، کد بانک ۶۵۱۲۸، به نام اتاق بازرگاني، صنايع و معادن ايران و ايتاليا

شماره شبا IR30  0120  0000  0000  1877  3932  34

آیا برای عضویت باید مدارک را حضوری بیاورم؟

درصورتی‌که عضویت خود را تمدید می‌کنید نیازی به ارائه حضوری مدارک نخواهید داشت و می‌توانید مدارک ذکر شده در قسمت عضویت را به آدرس ایمیل membership@iiccim.ir ارسال نموده و مراحل بعدی عضویت خود را از خانم محمدزاده داخلی ۱ پیگیری نمایید.

درصورتی‌که عضو جدید می‌باشید حتما باید اصل مدارک ذکر شده در قسمت عضویت را تهیه نموده و توسط یکی از پرسنل شرکت به اتاق ایران و ایتالیا ارسال فرمایید. مدارکی که توسط پیک موتوری و یا هر فردی غیر از پرسنل شرکت متقاضی عضویت در اتاق آورده شود، پذیرفته نخواهد شد.

نحوه عضویت در اتاق ایران و ایتالیا به چه صورت است؟

جهت اطلاع از شرایط عضویت در اتاق ایران و ایتالیا می‌توانید از طرق زیر اقدام نمایید:

برای لینک اطلاع‌رسانی سایت اینجا را کلیک کنید

برای لینک اطلاع‌رسانی از طریق ربات تلگرام اینجا راکلیک کنید و یا iiccim_bot را در قسمت جستجوی تلگرام خود وارد نمایید

شیوه اعلام تغییر نام شرکت چگونه است؟

۱- نامه روی سربرگ و اعلام نام جدید شرکت (نام به فارسی و لاتین) به امضای صاحبان امضا و مدیر عامل و مهر شرکت
۲- آگهی تغییرات تغییر نام شرکت
۴- اصل آخرین کارت عضویت

چه اقداماتی برای دریافت ویزا باید انجام دهیم؟

برای دریافت ویزا از طریق اتاق ایران و ایتالیا ابتدا باید عضو اتاق شوید.

جهت اطلاع از شرایط دریافت ویزا می‌توانید از طرق زیر اقدام نمایید:

برای لینک اطلاع‌رسانی سایت در مورد ویزا اینجا را کلیک کنید

برای لینک اطلاع‌رسانی از طریق ربات تلگرام اینجا راکلیک کنید و یا iiccim_bot را در قسمت جستجوی تلگرام خود وارد نمایید

شیوه اعلام تغییر مدیرعامل چگونه است؟

۱- نامه روی سربرگ و معرفی مدیرعامل جدید (نام و نام خانوادگی به فارسی و لاتین) به امضای صاحبان امضا و مدیر عامل و مهر شرکت
۲- گواهی امضای مدیرعامل جدید
۳- گواهی امضای صاحبان امضا
۴- دو قطعه عکس مدیرعامل
۵- آخرین تغییرات هیات مدیره
۶- کپی شناسنامه تمامی صفحات
۷- کپی کارت ملی پشت و رو
۸- اصل آخرین کارت عضویت